Reklamacje i zwroty towaru
Na tej stronie znajdą Państwo wszelkie informacje i zasady zwrotów oraz reklamacji towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym.
Zwroty towaru
Klient sklepu on-line ma prawo zwrócić towar sprzedawcy w ciągu 14 dni. Warunkiem skorzystania z tego prawa jest zwrot produktu w stanie niezmienionym. Oznacza to, że produkt od chwili zakupu do momentu zwrotu nie może być w jakikolwiek sposób użytkowany.
W przypadku skorzystania z prawa zwrotu towaru należy przesłać na swój koszt do nas:
- nieużywany towar w oryginalnym opakowaniu
- dowód zakupu
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy: /files/wzor_odstapienie_od_umowy.doc
Zwrot towaru należy kierować na następujący adres:
Przedsiębiorstwo Handlowe JACUŚ
Jacek Jabłoński
Stanisławowo 4B
15-604 Białystok
Reklamacja towaru
Gdy towar zawiera wady można skorzystać z gwarancji producenta. Produkty objęte są gwarancją producenta na okres 2 lat. W przypadku wystąpienia awarii produktu, towar należy odesłać i dołączyć wypełniony protokół reklamacyjny.
Pobierz formularz reklamacyjny
Sklep internetowy jest zobowiązany ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania - dotyczy Konsumentów. Czas na ustosunkowanie się do reklamacji wynosi 21 dni - dotyczy Klientów niebędących Konsumentami. Przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z akceptacją roszczenia i oznacza rozpoczęcie naprawy towaru.