J92 Elektronika AC STAG 400 4 DPI 4cyl. model B3
|
Masz pytania lub wątpliwości?
Jesteśmy do dyspozycji w dniach poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00
Zadzwoń lub napisz!
Email: ph-jacus@wp.pl Tel.: 662 30 60 20 Tel.: 537 537 437
|
Elektronika AC STAG 400.4 DPI 4cyl. model B3 do bezpośredniego wtrysku.
STEROWNIK 400-4 B3 obsługuje wszystkie kody aut jak STEROWNIK 400-4 B2 + Auta z systemem dezaktywacji cylindrów
ACT (Active Cylinder Technology) / COD (Cylinder on Demand).
CZEA 1.4 TSI/TFSI 150KM, 110 kW
DACA 1.5 TSI/TFSI 131 KM, 96 kW
DADA 1.5 TSI/TFSI 150 KM, 110 kW
DFYA 1.5 eTSI/ TFSI MHEV 150 KM, 110 kW
DPCA 1.5 TSI/TFSI 150 KM, 110 kW
STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
STAG 400 DPI doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne.
Zaawansowane technologicznie silniki wspierane przez szereg podzespołów elektronicznych są niezwykle wrażliwe na wszelkie zmiany zadanych fabrycznie parametrów pracy. Dlatego montowana w nich instalacja musi idealnie współpracować z komputerem pojazdu. Doskonałą integrację układów zasilania benzynowego i gazowego w silnikach z bezpośrednim wtryskiem, zapewnia specjalnie dedykowana dla tego rodzaju zasilania instalacja STAG 400 DPI.
STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o nowoczesną technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Wszystko to sprawia, że jest to sterownik doskonale współpracujący z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne. STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji.
Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Zalety instalacji STAG 400 DPI
- precyzyjne dawkowanie gazu w całym zakresie obrotów przy minimalnym poborze benzyny.
- utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika jak przy pełnym zasilaniu benzyną.
- innowacyjny sposób dawkowania gazu zapewniający stabilną pracę silnika.
- automatyczne, niewyczuwalne przejście na zasilanie gazowe.
- schemat podłączenia oraz kalibracja podobne jak w pozostałych sterownikach STAG.
- zastosowanie nowych narzędzi umożliwiających szybką kalibrację.
- niezwykła precyzja autokalibracji.
- wbudowany adapter OBDII/EOBD.
- rozbudowany system autodiagnozy.
- zintegrowany emulator ciśnienia benzyny.
- mapa graficzna 3D.
- obsługa dotrysków.
- odczytywanie korekcji ECU.
- podgląd parametrów pracy na oscyloskopie.
- przejrzysty program do kalibracji.
Komunikacja z OBD II/EOBD
Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:
- ISO-15765
- ISO-14230
- ISO-9141
Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.
Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi około 0,5l na cylinder / 100km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatacji.
Znajdź warsztat LPG w swojej okolicy
Możesz potrzebować również tego:
|
|
Cena: 1485.00 zł
|
|
|
|
Cena: 1099.00 zł
|
|
|
|
Cena: 1547.00 zł
|
|
|
|
Cena: 1183.00 zł
|
|
|
|